Muzyka
Vespa GTS 300 ABS DEMO 2016 VESPA GTS 300 ABS
*4 lata gwarancji!
Mocna i wyrafinowana!
Doskonała, mocna i stylowa: VESPA GTS nie ma sobie równych na rynku. Silnik 300
cm3, najmocniejszy z całego wachlarza modeli VESPA, razem z systemem
tarcz hamulcowych z tyłu i z przodu i systemami ABS i ASR zapewniają pełne
bezpieczeństwo jazdy. Spore rozmiary skutera łagodzą jego eleganckie linie.
Pojazd oferuje piękną kolorystykę i stylową elegancję. Wyposażony jest m.in.
w dzienne światła wykonane z technologii LED, nowa osłona przednia, nowe
siedzisko, nowe światło tylne, nowy panel analogowo-cyfrowy oraz port USB.
Specyfikacja techniczna
Silnik: 4-suw, czterozaworowy, jednocylindrowy, wtrysk elektroniczny, katalizator
Pojemność skokowa: 278 cm3
Średnica cylindra / skok tłoka: 75 mm x 63 mm
Moc: 15.8 kW -22 KM - przy 7,500 obr./min
Moment obrotowy: 22.3 Nm przy 5,000 obr./min
Podawanie paliwa: Wtrysk pośredni
Chłodzenie: Ciecz
Rozrusznik: Elektryczny
Przekładnia: CVT, automatyczna, bezstopniowa
Sprzęgło: Automatyczne odśrodkowe, suche, z tłumieniem wibracji
Konstrukcja nośna: Rama stalowa z wspawanymi wzmocnieniami konstrukcyjnymi
Zawieszenie przednie: Jednoramienne ESS (Enhanced Sliding Suspension) z sprężyną i amortyzatorem hydraulicznym
Zawieszenie tylne: Podwójny amortyzator hydrauliczny z regulowanym napięciem sprężyny, 4 pozycje
Hamulec przedni: 220 mm tarcza stal nierdzewna, hydrauliczny
Hamulec tylny: 220 mm tarcza stal nierdzewna, hydrauliczny
Opona przód: Bezdętk. 120/70 - 12”
Opona tył: Bezdętk. 130/70 - 12”
Dł. / Sz. / Rozstaw osi: 1.930 / 755 / 1.370 mm
Wys. siedziska: 790 mm
Poj. zbiornika paliwa: 9,5 litra
Norma EURO: Euro 3
Gwarancja: 2 lata
*Możliwość odpłatnego rozszerzenia gwarancji do 4lat!
RATY
TRANSPORT
Kontakt:
Damian Abramowski
tel.+ 11
Szosa Chełmińska Toruń
ZAPRASZAMY Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgT62f.html
Piaggio Vespa GTS 300 ABS/ASR Super Cena Salon Polska Moto Mio, autoryzowany dealer Vespy zaprasza Cię w świat skuterów jakiego jeszcze nie znałeś!
Dziś w ofercie mamy Vespę GTS 300 ABS/ASR
POJAZD POSIADA JESZCZE ROCZNĄ GWARANCJE PRODUCENTA
CENA NOWEJ 25000, OSZCZĘDZASZ 3500ZŁ!!!
Oferowany przez nas skuter jest pojazdem testowym, będącym w ciągłej eksploatacji. Nie ustępuje on jednakże nowym egzemplarzom, nie posiada żadnych uszkodzeń.
Skuter był poddawany bieżącym przeglądom w Autoryzowanej Stacji Obsługi.
Decydując się na zakup naszego Piaggio, łączysz doświadczenia i jakość nowego skutera, z wyjątkowo niską ceną!
Właścicielem pojazdu jest Salon Motocyklowy MotoMio, zatem otrzymujesz gwarancję pewnego i bezpiecznego zakupu.
Vespa GTS Super to wygoda, bezpieczeństwo i styl. Napędzana jest silnikiem o pojemności skokowej cylindra 300 cm3 z elektronicznym wtryskiem.
Model ten opisywany jest przez producenta jako skuter miejski, ale z większymi możliwościami turystycznymi.
Sportowy charakter skutera został podkreślony poprzez detale, takie jak charakterystyczna osłona chłodnicy po prawej stronie, czarne felgi, specjalna przednią owiewkę, analogowo- cyfrową deskę rozdzielczą z czerwonym podświetleniem oraz port USB.
Poprzez swoją estetykę, Vespa nawiązuje do sportowej klasyki „Vespy 6 giorni”, czyli „Vespa 6 dni”, która w 1951 r. odniosła wielki sukces podczas konkursu “Sei Giorni Internazionale di Regolarità”, zdobywając aż 9 złotych medali. Do dziś model GTS uważany jest za najpiękniejszy w historii.
Istotną cechą Vesp jest fakt, iż są wykonane z metalu, a nie z tworzywa, które większość dzisiejszych skuterów jest zbudowana. Taka filozofia konstrukcyjna zapewnia Vespie wyjątkową sztywność (do 250% większą w porównaniu ze skuterem z ramą rurową). Jej konsekwencją jest niezwykła precyzja jazdy i legendarna już niezawodność.
Jak Vespa to oczywiście dynamiczna sylwetka, a także nowoczesne rozwiązania, takie jak oświetlenie z elementami LED.
Dodatkowym ulepszeniem jest aplikacja Piaggio Multimedia Platform, którą możemy pobrać na swoje telefony. Aplikacja ta pozwala połączyć skuter z naszym smartfonem, który będzie pełnić funkcję komputera pokładowego, pokazując parametry takie jak: moc silnika, moment obrotowy, a współpracując z systemem ABS/ASR będzie monitorować stan opon. Aplikacja dodatko może pełnić funkcję nawigacji.
Nowy silnik z elektronicznym wtryskiem pozwala na znaczne obniżenie zarówno kosztów użytkowania – spowodowane zmniejszonym spalaniem, jak kosztów utrzymania – ponieważ odstępy między kolejnymi przeglądami wydłużają się o 65%, z co 6000 na co 10000 Km.
Dane Techniczne:
Pojemność skokowa silnika - 300 cm3
Maksymalna moc silnika - 22 KM przy 9750 obr/min
Maksymalny moment – 12 Nm przy 7500 obr/min
Rozrusznik - elektryczny
Zasilanie - wtrysk elektroniczny
Chłodzenie silnika - cieczą
Opona przód - bezdętkowa 120/70-12″
Opona tył - bezdętkowa 130/70-12″
Długość [mm] - 1930
Szerokość [mm] - 755
Wysokość siedzenia [mm] - 790
Odwiedź nasz salon, wyjedź swoją nową Vespą, a Twoje wrażenia będą niezapomniane.
Galeria Kazimierz, klimatyczna, zabytkowa część z czerwonej XIX-wiecznej cegły i nasze motocykle w roli gospodarza.
Możesz zakupić nasze pojazdy na fakturę VAT 23%
Atrakcyjne pakiety ubezpieczeń!
1 rok gwarancji
Transport na terenie całej Polski
Zapraszamy do Moto Mio Concept Store – Galeria Kazimierz Link: olx.pl/oferta/CID5-IDghZlt.html
Vespa GTS 300 ABS 70th ANNIVERSARY - Scooteria GTS 70th ANNIVERSARY to limitowana wersja modelu GTS, która powstała z okazji 70. urodzin marki Vespa.
Limitowany model GTS występuje w dwóch wersjach silnikowych 125 cc i 300cc.
Rocznicowe modele GTS dostępne są tylko w dwóch kolorach specjalnie zaprojektowanych na tę okazję: AZZURRO 70th oraz GRIGIO 70th.
Oprócz charakterystycznego koloru lakieru, limitowana seria wyposażona jest również w eleganckie siedzisko w kolorze ciemnym brązowym, wykończone kontrastującymi przeszyciami w kolorze beżowym oraz logo Vespa 70th, umiejscowionym w części pasażera.
Każdy z limitowanych modeli w standardzie posiada chromowany i składany tylny bagażnik.
Również felgi zyskały wyjątkowy i niepowtarzalny w żadnym innym modelu kolor.
„Vespa GTS 300 to skuter, który nie tylko pozwoli wyróżnić się w tłumie, ale także Cię z tego tłumu zabierze" - Paolo Timoni, przedstawiciel Piaggio Group.
Modele Vespy z oznaczeniem GTS charakteryzują sportową sylwetką i nawiązują do swojej sportowej historii. Linia tego modelu już na pierwszy rzut oka jest masywniejsza i budzi respekt innych modeli, pojazd z tel linii oznaczony GTS 300 jest jednocześnie najmocniejszym modelem Vespy.
W modelach GTS pod osłoną nadwozia retro ze sportowymi akcentami kryje się nowoczesna technologia. Pojazdy tej linii wyróżniają się wizualnie przede wszystkim czerwoną sprężyną przedniego zawieszenia, aluminiowymi obręczami kół z lakierowanymi łopatami oraz chromowanym wlotem powietrza, dodatki te niewątpliwie podkreślają sportowy charakter linii GTS.
Bezpieczne hamowanie pojazdu zapewniają zarówno z przodu jak i z tyłu, tarczowe hamulce. Zbiornik paliwa o pojemności 9 litrów umieszczony jest pod kanapą jednak mimo tej lokalizacji znajdzie się tam jeszcze miejsce na umieszczenie w schowku dwóch kasków typu Jet.
Mimo sportowej sylwetki możemy zaopatrzyć pojazd w dodatkowe akcesoria takie jak kufer, przednie owiewki o różnych rozmiarach i inne drobniejsze dodatki wyspecyfikowane w katalogu akcesoriów do modelu GTS.
- pojemność skokowa silnika 278,3 cm3
- średnica cylindra / skok tłoka 75 mm / 63 mm
- zasada działania silnika jednocylindrowy Piaggio Q.U.A.S.A.R, czterosuwowy z zapłonem iskrowym
- maksymalna moc silnika 21,5 KM przy 7500 obr/min
- maksymalny moment 22,3 Nm przy 5000 obr/min
- rozrząd pojedyńczy wałek rozrządu w głowicy (S.O.H.C), 4 zawory
- smarowanie mokra miska olejowa
- zapłon elektroniczny
- rozrusznik elektryczny
- zasilanie wtrysk elektroniczny
- chłodzenie silnika cieczą
- sprzęgło odśrodkowe bezwładnościowe
- skrzynia biegów automatyczna przekładnia pasowa CVT z regulatorem momentu
- paliwo benzyna bezołowiowa LO95+
- zawieszenie przód wahacz z dwukomorowym amortyzatorem, ze spreżyną współosiową
- zawieszenie tył dwa amortyzatory hydrauliczne z możliwościa regulacji napięcia spreżyn
- hamulec przód hydrauliczny tarczowy 220 mm
- hamulce tył hydrauliczny tarczowy 220 mm
- obręcze kół przód/tył stop aluminium 3,00x12 / 3,00x12""
- opona przód bezdętkowa 120/70-12""
- opona tył bezdętkowa 130/70-12""
- długość [mm] 1930
- szerokość [mm] 755
- wysokość siedzenia [mm] 790
- rozstaw osi [mm] 1370
- pojemność zbiornika paliwa [l] 9 l w tym ok. 2 l rezerwy
- homologacja Euro3
Polecamy również akcesoria dodatkowe które można zastosować w tym modelu, tj:
- kufer w kolorze nadwozia z oparciem w kolorze siodła oraz bagażnik
- owiewka mała
- owiewka duża
- koc dla prowadzącego
- pokrowiec na pojazd
i wiele innych...
Zakupione u nas pojazdy w trybie indywidualnych ustaleń transportujemy na terenie całego kraju.
Pojazdy fabrycznie nowe posiadają 24 miesiące gwarancji bez limitu kilometrów.
Pojazdy dostępne w naszym salonie.
Oferta dotyczy jednego pojazdu w wybranym kolorze.
Większą ilość zdjęć można obejrzeć na naszej stronie internetowej.
Oferujemy również sprzedaż na raty oraz w leasingu.
Zapraszamy do Państwa naszego salonu oraz do kontaktu:
„SCOOTERIA” - Autoryzowany Dealer Piaggio Vespa Gilera
ul. Grochowska 168 A, 04-357 Warszawa
Salon: tel.
Salon: tel. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfoYbz.html
Vespa GTS 300 Super ABS Kraków ASO Wyprzedaż rocznika Urban Store URBAN STORE -- AUTORYZOWANY DEALER PIAGGIO VESPA GILERA w Krakowie
Nowa Vespa GTS 300 i.e. Super ABS
Dostępna w Salonie Urban Store w kolorze białym i czarnym
Dane techniczne:
- Rok produkcji 2015
- Silnik czterosuwowy, czterozaworowy Q.U.A.S.A.R.
- Pojemność silnika 278 cm3
- Moc silnika 21,5 KM przy 7500 obr/min
- Moment obrotowy 22,3 Nm przy 5000 obr/min
- Elektroniczny wtrysk paliwa
- Rozrusznik elektryczny
- ABS
- Automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów
- Przedni oraz tylni hamulec hydrauliczny
- Koła o rozmiarze 12'
- Pojemność zbiornika paliwa 9,2 litra
- Waga całkowita 158 kg
- Emisja spalin EURO 3
Prawdziwa sportowa natura Vespy
Poprzez swój design oraz parametry techniczne Vespa GTS Super 300 od nowa interpretuje sportową klasykę słynnej kolekcji pojazdów „Vespa”.
Nowe aluminiowe dwukolorowe obręcze nawiązują do tych, które dawniej składały się z kilku elementów i podkreślają sportowy charakter 145. modelu w historii marki Vespa.
Układ zawieszenia wzbogacono o racingowy detal, którym jest czerwone lakierowanie umieszczonej z przodu sprężyny (w charakterystycznym dla pojazdów wyścigowych odcieniu „rosso corsa”). Sportową naturę pojazdu podkreśla nowy wygląd przedniej maski, w którym zrezygnowano ze światła pozycyjnego, zastępując je grillem, który wzbogacono o chromowania. Tablica instrumentów, jak przystało na najlepszą tradycję wyścigową, jest w pełni analogowa. Otrzymała nową szatę graficzną z białymi cyframi na czarnym tle – dzięki temu jest teraz bardziej czytelna i lepiej określona.
Kanapa, zarówno jeśli chodzi o kształt jak materiały, z których została wykonana, nawiązuje do włoskich pojazdów sportowych. Istotnym zmianom poddano również ramę, która jest metalową duszą Vespy. Z prawej strony uwagę zwraca grill z poziomymi szczelinami przywołujący na myśl najpiękniejsze Vespy, jakie powstały w przeszłości. Jest to jednocześnie kolejny sportowy akcent w wyglądzie pojazdu.
Kontakt bezpośrednio w sprawie skuterów
Serdecznie zapraszamy do salonu przy ulicy Armii Krajowej 6 w Krakowie! Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbrvMn.html
Vespa GTS SuperSport ABS, kat.B, Autoryzowany dealer Inter-Welm Bielsko-Biała Vespa GTS SUPER SPORT 125 ABS
www.inter-welm-pvg.pl
Silnik: Hi-PER czterosuwowy, czterozaworowy, jednocylindrowy z katalizatorem
Pojemność skokowa: 124 cm³
Średnica cylindra/ skok tłoka: 57 mm x 48,6 mm
Maksymalna moc: 11 kW (15km) przy 9750 obr/min
Maksymalny moment: 12 nm przy 7500 obr/min
Zasilanie paliwem: Wtrysk elektroniczny
Chłodzenie: Cieczą
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: HPT z regulatorem momentu
Sprzęgło: Automatyczne odśrodkowe suche z przekładkami amortyzującymi
Rama nośna: Rama stalowa ze spawanymi wzmocnieniami konstrukcji
Zawieszenie przednie: Zawieszenie jednoramienne ESS ze sprężyną i amortyzatorem hydraulicznym
Zawieszenie tylne: Podwójny amortyzator hydrauliczny z możliwością regulacji sprężyny w 4 położeniach
Hamulec przedni: Sterowany hydraulicznie tarczowy Ø 220 mm ze stali nierdzewnej
Hamulec tylni: Sterowany hydraulicznie tarczowy Ø 220 mm ze stali nierdzewnej
System ABS/ASR: Wyposażenie standardowe w wersji Supersport
Opona przednia: Bezdętkowa 120/70 - 12”
Opona tylna: Bezdętkowa 130/70 – 12”
Długość / szerokość / rozstaw osi: 1930 / 755/ 1370 mm
Wysokość kanapy: 790 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 9,5 litra
Waga: 155 kg
Na bazie nowej Vespy GTS Super powstał model SuperSport, w którym idealnie połączono napęd, prowadzenie i wydajność, aby uzyskać najbardziej agresywny styl z całej wielkiej rodziny skuterów Vespa.O jego sportowym pochodzeniu świadczą ekskluzywna matowa szarość malowania oraz takie szczegóły, jak choćby szwy na siedzeniu, z charakterystycznym pomarańczowym wykończeniem. W tym kolorze są także detale na bokach skutera. Na osłonie jak zawsze znalazło się stalowe logo i litera „S”.
MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA RABATU. WIĘCEJ INFORMACJI U SPRZEDAWCY.
Autoryzowany dealer oraz serwis Piaggio, Vespa, Gilera Inter-Welm Sp. z o.o.
ul. Sarni Stok 1, 43-300 Bielsko-Biała
Osoba do kontaktu:
Mateusz Setla
E-mail: m.setla(dot)inter-welm.pl
tel. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDc9SUJ.html
Vespa GTS Super 125 ABS Od ręki!!! na PJ kat.B Wrobud Skutery Wrocław GTS Super to najbardziej dynamiczna odsłona Vespy. Ten jedyny w swoim rodzaju projekt wzbogacono o szereg typowo sportowych cech: stylową kratownicę na prawym boku, felgi o nowym, czarnym wykończeniu, specjalną obudowę kierownicy, analogowe i cyfrowe przyrządy z czerwonym podświetleniem, a także dwa silniki do wyboru: prawdziwie błyskotliwy, o pojemności 125 ccm, i ogromny, o pojemności 300 ccm – najmocniejszy, jaki kiedykolwiek zamontowano na skuterze Vespa. Układ hamulcowy posiada tarcze hamulcowe zarówno z przednia, jak i z tyłu, w pojeździe zastosowano systemy ABS i ASR.
Dane Techniczne:
pojemność skokowa silnika 124 cm3
średnica cylindra / skok tłoka 57 mm / 48,6 mm
zasada działania silnika jednocylindrowy, czterosuwowy czterozaworowy, wtrysk elektroniczny, katalizator
maksymalna moc silnika 15 KM przy 9750 obr/min
maksymalny moment 12 Nm przy 7500 obr/min
rozrusznik elektryczny
zasilanie wtrysk elektroniczny
chłodzenie silnika cieczą
sprzęgło automatyczne odśrodkowe bezwładnościowe
skrzynia biegów automatyczna przekładnia pasowa CVT z regulatorem momentu
paliwo benzyna bezołowiowa LO95+
rama samonośne nadwozie z blachy tłoczonej ze wzmocnieniami
zawieszenie przód wahacz jednoramienny z amortyzatorem hydraulicznym
zawieszenie tył dwa amortyzatory hydrauliczne o podwójnym działaniu z regulacją napięcia sprężyn (w 4 pozycjach)
hamulec przód hydrauliczny tarczowy 220 mm
hamulce tył hydrauliczny tarczowy 220 mm
opona przód bezdętkowa 120/70-12"
opona tył bezdętkowa 130/70-12"
długość [mm] 1930
szerokość [mm] 755
wysokość siedzenia [mm] 790
rozstaw osi [mm] 1370
pojemność zbiornika paliwa [l] 9,5 l
homologacja Euro3
kolorystyka: biały
2 lata gwarancji bez limitu kilometrów!!!
RATY!! RATY!! RATY!!
TRANSPORT
Realizujemy transport skuterów na terenie Polski i wybranych krajów europejskich.
Korzystamy z usług sprawdzonej firmy kurierskiej wyposażonej w specjalistyczny sprzęt do bezpiecznego przewożenia jednośladów. Pojazdy docierają do klienta uruchomione, po przeglądzie zerowym, w pełni gotowe do jazdy.
SERWIS
Jesteśmy autoryzowanym serwisem Piaggio, Gilera i Vespa. Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Posiadamy magazyn części i akcesoriów dodatkowych.
KONTAKT:
WROBUD SKUTERY
Autoryzowany Dealer i Serwis PIAGGIO
Wrocław, ul. Szczecińska 7
tel.:
kom.:
kom.:
Czynne:
pon - pt 10:00 - 18:00
sob 10:00 - 14:00
Znajdź nas na facebooku – WROBUD SKUTERY!
ZAPRASZAMY!
Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfGW77.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plletscook2011.keep.pl
|
|
|