Muzyka
Dźwignie dźwignia hamulca Vespa Pk Xl nowe chrom Dźwignie Vespa Pk nowe sprowadzenia każdą część do skuterów retro Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgMx9w.html
Piaggio Vespa PK 50 XL N NUOVA 50 / 75 PX LX LML MOTOROWER WITAM!
SPRZEDAM VESPA PK 50 XL N NUOVA 50 / 75
Vespa jest wspaniałym zabytkiem włoskiej motoryzacji. Jest to pierwszy model jaki wyszedł w tej linii nadwozia. To prawdziwa gratka dla fanów marki.
Skuter kupiłem w 2014 roku od Włocha w Genui.
Jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce. W Vespie zaraz po kupnie wykonałem niezbędną obsługę serwisową (wymienione na nowe):
sprzęgło + docisk
pierścienie
uszczelki i simmeringi
łożyska na wale + w skrzyni
linki (sprzęgło, biegi)
naprawy wiązki elektrycznej
świece
olej w skrzyni
lusterka
W skuterze założyłem również chromowany klasyczny bagażnik (oryginalny).
Vespa jest wyposażona w:
elektryczny rozrusznik
migacze
klakson
światła
manualną skrzynię biegów (3 biegi)
Wszystkie te systemy są w 100% sprawne.
Skuterem do dnia dzisiejszego przejechałem około 2000 km. Jest to bardzo wytrzymały i niezawodny sprzęt w bardzo dobrym stanie.
Vespa ma założony tuningowy cylinder 75 ccm firmy D.R.
Dodatkowo jako gratis dodaję:
jednoosobowe sportowe siedzenie
przełożenie 3.00 (zwiększa prędkość max)
blokadę
olej 2t na start :-)
Serdecznie polecam, więcej informacji udzielę telefonicznie.
781 - pokaż numer telefonu - Sebastian
Cena do niewielkiej negocjacji Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh25ed.html
vespa pk50 4-biegi NIE plastikowe XL2 po PEŁNYM remoncie mechnicznym witam, w związku ze zmianą planów (remont PX alt) rozstaje się niechętnie z fantami do SF.
tu na sprzedaż jeżdżąca zarejestrowana / ubezpieczona z przeglądem vespa pk XL.
NIE jest to plastikowa XL2 na co zwracam uwagę na wstępie!
mankamenty:
- lakier wymaga korekty a przynajmniej konkretnej polerki, drobnych wpyłek
- klakson działa ale słabo (mam gdzieś jeszcze jeden jak znajdę czas podmienię)
- "z rozsądku" należało by wymienić opony
zalety:
- nadwozie w stanie nominalnym brak JKICHKOLWIEK śladów korozji
- silnk po pełnym remoncie (PEŁNYM znaczy PEŁNYM); wał oryginał piaggio (xl2), nowy zapłon oryginał piaggio, łożyska skf zgodnie z fabryczną specyfikacją, przełożenie pierwotne 3,25 ("hiszpańskie"), nowy wydch ii kolektor sito plus, nowy cylinder i tłok DR75, skrzyna wydystansowana, kartery wyszkiełkowane, nowe silentblocki silnika, gaźnikk 16.15 ogarnięty jak trzeba.
- instalacja elektryczna w stani nnagannym
- wszystkie odzesoły sprawn.
pojazd zarejestrowany w PL (vespa pk 50 1992) z ciekawostek nadwozie fabrycznie nie posiada numerów więc można je w przyszłości wykorzystać do innego projektu:)
konkldując - pojazd doo jazdy od zaraz bez żadnych 'ale', pali na 1/2 kopa nawet po przestoju, v-max około 75 km/h.
konfiguracja silnika kwalifikuje go jako wozidełko do spokojnej jazdy (na 4 w okolicach 50 silnik tylko sobie pyrka - nie rusza z pod świateł pierwszy.... coś za coś)
na wszelkie rozsądne pytania chętnie odpowiem, sprzęt dostępny do oględzin w krakowie lub okolicach.
w kwestii ceny - samo ogarnięcie silnika na takim poziomie to więcej niż połowa podanej ceny więc...
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgzcOp.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plletscook2011.keep.pl
|
|
|