Muzyka
Licznik ślimak linki gilera mx1 Witam, do sprzedania mam sprawny licznik od motocykla sportowego gilera mx1. Licznik ma oryginalne kostki do podłączenia, kontrolki i podświetlenie świeci, w komplecie dokładam linki do obrotomierza i prędkościomierza oraz ślimaka do przedniego koła. Licznik u dołu ma pęknięcie widoczne na foto, w niczym to nie przeszkadza! Cena za całość atrakcyjna a w razie pytań mail lub kom. Wysyłam za pobraniem. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfgYLn.html
Napęd Licznika/ Ślimak Piaggio NRG Witam. Oferuję Napęd licznika/ Ślimak do Piaggio NRG.
Oferowana część jest w 100% sprawna, działa.
Niestety nie posiadam linki.
Do ostatecznej ceny dodaję cenę przesyłki.
Więcej informacji pod numerem telefonu lub prywatna wiadomość.
ZAPRASZAM! Link: olx.pl/oferta/CID5-IDaiV2P.html
Aprilia sr ditech napęd prędkościomierza (linka,ślimak) Sprzedam napęd prędkościomierza składający się z ślimaka i linki. Części są w 100% sprawne, zostały zabezpieczone środkiem silikonowym zapewniającym ich poprawne działanie przez długi okres czasu. Więcej informacji pod numerem telefonu. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgQZw7.html
Heder Kombajnu Deutz Fahr Rubin m900 3m (Dzioby i kosa gratis) Witam, To odpowiedź na twoje problemy:) Sprzedam heder z kombajnu Fahr Rubin zwanego też Kola Rubin. Heder nie wypracowany jak widać oryginalny lakier pasy i łańcuchy, ślimak nie wytarty. (przepracowane ma ok 1700h) posiada regulacje prędkości pracy motowidła (przy pomocy linki). posiada zapasową kose, jak widać schowaną w sprytnym schowku w hederze. heder w środku ma 260cm czyli realnie młóci taką właśnie szerokość. Ciekawostka: szerokość gardziela (jak zwał tak zwał te dziure z łańcuchami:)) to 100cm, popularny bizon ma 110cm. sprawia to że kombajn z tym hederem nigdy się nie zapychał. dorzucam gratis dwa dzioby widoczne na zdjęciu, negocjuje cene a nawet moge go pobłogosławić święconą wodą w intencji bezawaryjnej pracy:) Odbiór raczej tylko osobisty. Na sprzedarz rówież inne części kombajnu. koła pasowe wytrąsacze itp. Odpisuje na GG i na SMS Link: olx.pl/oferta/CID757-IDfOrej.html
Komar 2351 zarejestrowany po remoncie 100% kompletny możliwa Zamiana Na sprzedaż mam komara 2351 z roku 1979 - zarejestrowany na białe tablice (nie na zabytek), OC opłacone i ważne do końca roku stan bardzo dobry, kompletny w 100% bez żadnych braków.
Możliwa zamiana na wsk lub jawę 175 lub 250 ew. dopłata w zalezności od stanu.
film prezentujący komara można zobaczyć pod adresem https://youtu.be/v71hErSFZEE
Komar bez grama rdzy, lakier odnowiony silnik po całkowitym remoncie, działają światła i gaszenie ze stacyjki, pali od pierwszego kopa (w zasadze od pół kopa)
W komarze zrobiono/ wymieniono / zregenerowano:
- Silnik po kapitalnym kompleksowym remoncie - brak wycieków
- uszczelki silnika
- wszystkie uszczelniacze w silniku
- wszystkie łożyska w silniku
- popychacz sprzęgła
- uszczelki w gaźniku, dysze, śruby regulacji ze sprężynami, iglica, gaźnik wymyty i ustawiony
- nowy tłok (nominał) + pierścienie + cylinder na dotarciu (zrobione 50km), brak luzu na wale, wszystko oczywiście z epoki a nie chińskie
- nowe kolanko wydechowe
- nowy olej w skrzyni
- uszczelka wydechu
- kranik paliwa z epoki oryginalny z nowymi uszczelkami
- nowa świeca, filtr paliwa, przewód paliwa, fajka
- uzupełniono braki pokryw narzędziowych i osłon gaźnika wraz z nowymi oryginalnymi śrubami
- nowy gumowy dolot powietrza do filtra na gaźniku
- wymienione wszystkie zużyte linki, resztę przesmarowano
- nowe osłony zawieszenia przedniego,
- zapłon przeczyszczony i ustawiony, wymieniony klin na wale,
ustawiona przerwa na platynkach przerywacza książkowo na 0,3mm
- nowa instalacja elektryczna - działają światła i gaszenie
- skórzany oryginalny przybornik na bagażnik z epoki (niewidoczny na zdjęciach)
- opony oryginalne stomile w dobrym stanie,
- przednia oryginalna felga doczyszczona, stan chromu bdb- , tylna stan chromu dst ale w oryginale nie malowane srebrzanką
- dokupione oryginalne używane chlapacze na oba koła (nie żadne zamienniki) w stanie bardzo dobrym
- nowe gumy podnóżków (stare popekane oryginalne moge dodać)
- blachy zdrowe bez rdzy, lakier odnowiony
- siedzenie oryginał w stanie bdb- nie żaden ordynarny zamienny pokrowiec
- kierownica doczyszczona, chrom w bdb stanie
- ślimak napędu licznika, którego nie ma na zdjęciu jest razem z nową linką licznika - został zdjęty do przesmarowania.
Cena do delikatnej negocjacji PO OGLĘDZINACH NA MIEJSCU
Nie jestm handlarzem, komar nie picowany do zdjęć. Sprzedaję, żeby zrobić miejsce na inny zabytek.
Komar w tym stanie i z kompletnymi papierami to coraz większa rzadkość i dobra inwestycja na przyszłość. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgFsD1.html
Romet Ogar 205 jak nowy Witam. Mam do zaoferowania ROMET Ogar 205. Motorower po kapitalnym remoncie w ubiegłym roku. Posiada ważny przegląd do 10.2017 oraz OC do 02.2017. Wkład finansowy w remont z mojej strony to ok.2tys.zł. Posiadam rachunki na wszystkie części. Wcześniej stał kilka lat nieużywany na zielonych tablicach. Zawsze odpala za pierwszym razem.
Wymienione zostały:
- nowa osłona łańcucha, nowy łańcuch, nowa cała instalacja elektryczna
- nowy tłumik oraz kolanko, hamulce tył (oryginał), licznik
- błotniki(oryginał), nóżka (oryginał), amortyzatory (oryginał), nowe wszystkie linki
- nowe naklejki na licencji, nowe wszystkie gumy,
- wężyk oraz filtr paliwa, gaźnik (oryginał), iskrownik(oryginał), tulejki
- nowe felgi,opony, dętki,szprychy, pokrywy boczne, wymieniona kanapa(oryginał), nowe lusterko
- całość wypiaskowana i pomalowana proszkowo
- nowy tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia
- nowy wzmocniony wał korbowy, pierścienie, łożyska, uszczelki, simeringi itd.
Motorower na dotarciu.Do wymiany tulejki w przednim widelcu (posiadam całe przednie zawieszenie) nowy ślimak oraz masę innych części. Licznik sprawny. Motorower warty swojej ceny. W ciągu roku zrobiłem nim ok.120 km. POLECAM i zapraszam na oględziny Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgqiJR.html
Oddam za Darmo Cześci Komar 2350 73r Motorynka m301 89r tylko NOWE PRL Oddam za darmo w dobre ręce. fabrycznie nowe gumowe podnóżki z okrągłym otworem do motorynki, lub komara z obecnej produkcji.
Przy okazji !!!
Kupię wyłącznie NOWE części z czasów PRL do:
Motorynka Pony M 301 - pokaż numer telefonu - r.
- skrzynka narzędziowa (schowek),
- błotnik tylny,
- osłonka na łańcuch,
- uchwyt tylnej lampy,
- mechanizm do biegów z grubym frezem,
- plastikowe nakładki na nakrętki na amortyzator oraz oś przednią,
- sprężyny na filtr powietrza, ten kwadratowy,
- głowice bez uchwytu,
- tylny i przedni dekielek do felg z oznaczeniem rometa, a nie zzr,
- lusterka jak w oryginalne
- dzwonek jak przy zakupie
- ochronka zewnętrzna na kable przy zapłonie.
- tłumik oryginalny czarny, z uchwytem na ochronkę.
Komara 3 MR 235 - pokaż numer telefonu - 3r.
- wszystkie gumy do ramy( przelotki na linki i kable w przedniej lampie, przelotka linki licznika na błotniku, przelotka kabla w błotniku tylnym, odboje w przednim zawieszeniu, zatyczka do ramy, odbój do podnóżków)
- Lampa do tyłu,
- Praktycznie cały silnik 003 s38 tylko nowe części.
- Siedzenie
- Zębatka do silnika i koła
- Łańcuch
- Świece iskra F80 z brązowym napisem.
- Tylny wahacz,
- nakrętki do amortyzatorów tylnych,
- napinacze do koła z otworami.
- gumowy filtr,
- przednia lampa,
- przednie zawieszenie,
- Bagażnik
- Opony Stomil
- Ślimak najlepiej 1973r
- licznik najlepiej 73r. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgajA5.html
Aprilia rs 125/50 IDEAŁ 100% IGŁA 140 ITALKIT WITAM SERDECZNIE !
Dzisiaj chciałbym zaprezentować państwu moje oczko w głowie które zostało całkowicie odremontowane, wyglada aktualnie jak nowy, jakby poprstu wyjechało z salonu. Nie ma żadnej skazy. Jest maksymalnie doinwestowany. JEDYNY TAK DOINWESTOWANY MOTOCYKL W POLSCE ! Set był składany przy współpracy z firmą moto125, oraz innymi spółkami z górnej półki. Aktualnie co zrobiłem w rs ? Została pomalowana całkowicie na perłe, rama została wypolerowana, półka kierownicy rownież wypolerowana. Jeslij chodzi o silnik to został rozebrany do ostatniej srobki, wszysko jest idealnie zrobione IDEALNIE ! Dokładny set to:
*WIZUALNIE:
-Malowanie całkowite perła
-Polerka ramy i półki kierownicy
-Mametki Barracuda
-Obciążniki Barracuda
-Sportowe, regulowane klamki
-Frotka na zbiorniczek płynu hamulcowego
-tankpad sprowadzany z Anglii na zamowienie
-Akcesoryjna blaszka na zegary licznika (czerwona na zamowienie)
-Czarna szyba Loster
-Cała nowa okleina !!! (oryginalna- koszt 350 zł)
- Elementy z matalu wypolerowalem pastą Alu-chrom
-zakupiłem najklejki Marek (alpinestars etc ... )
- uzywałem czernidla do plastiku BONO
*SILNIK
-Cylinder kit italkit 140 (przebieg jakies 10 km, oczywiście na dotarciu )
-Tłok wossner (przebieg 2000 km )
-korbowód wossner (przebieg 20 km)
-Wydech scalvini torowy (przebieg 500 km)
-Zawor wydechowy sportowy rave 2 (przebieg 500 km)
-wszystkie linki
-wszytskie simmeringi i uszczelki
-wał oczywiście wycentrowany
-nowe klocki przód i tył
-Łańcuch nasmarowany i nie zużyty
-gardziel filtra powietrza FULL POWER
-filtr powietrza sportowy MALOSSI
-gaźnik 34 MM DELLORTO !
-Nowy ślimak
-WSZYTSKO PRZYGOTOWANE DO SEZONU W STANIE IDEALNYM !
Tak jak widac motocykl jest jedyny taki w Polsce, jeden z najbardziej doinwestowanych motocykli na polskim rynku. Jest to 160 ccm, moc przekracza 45 koni mechanicznych co pozwala rozpędzić ten motocykl w około 4-5 sekund do 100 km/h. Prędkości maksymalnej osobiście nie sprawdzałem ale na tym przełożeniu napędu wynosi ona około 180-190 km/h. Po zmianie napędu na inne przełożenie moze wynosić ona nawet 215 km/h !
Mozna powiedziec ze stworzyłem potwora na którego sam nie byłem gotowy. Jazda na nim wymaga umiejętości, ale i ogromnej pasji i zamiłowania do 2t. Ja oraz moj portfel nie zniósł spalania które oscylowało w granicy 10-11 l/100 km, przy oszczędnej jeździe około 8l. Nie chce nikogo oszukiwać, poprstu nie byłem gotowy na taki sprzęt. Tworzenie go sprawiało mi ogrania frajdę. Wszytskie części były nowe, często sprowadzane z zza granicy (Włochy, Anglia... ) Sprzęt jest idealny w 100% wystarczy wlać mieszankę i ostro dać w manetkę rozkoszując sie znakomitym przyspieszeniem. Ja nie dałem rady ale moze ty opanujesz tego dzikusa. Nie chce oddawać tylu pieniędzy, ale przede wszyskim czasu poświęconego, w niepowołane ręce, także prosze o nie robienie sobie żartów i prosze nie przyjeżdzać sie przejechać. TYLKO PRAWDZIWIE ZAINTERESOWANI KUPCU. Tylko jescze napomknę ze na WSYZTSKO mam faktury, wszytskie naprawy były robione w serwisie u znanego w całej Polsce mechanika i WSZYSTKO JEST IDEALNE. Brak wad.
W najbliższym czasie wrzucę pare fotek bo nie ma mnie w domu. Zainteresowanych serdecznie zapraszam i polecam sprzęt... WARTO !
Mateuszu Narożny.
(Na moich aukcjach mozna znaleść jescze moje poprzednie moto czyli yamahe tzr 50... równie odpicowany jak to cacko ZAPRASZAM !) Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg1DoH.html
Częsci suzuki GSXR 1100 witam, posiadam części z suzuki Gsxr 1100 W i olejaka
pokrywa zaworów
kosz sprzęgłowy sprzęgło
zębatka kosza sprzęgłowego
sprzęgło rozrusznika, sprzęiełko kpl.
WAŁEK WALKI ROZRZĄDU
chłodnica oleju mała duża
chłodnica wody
Przewód chłodnicy
licznik zegary
Ślimak napęd linki + linka
kierownica prawa, lewa
półki
amortyzator skrętu
zacisk przód z klockami
tarcza przednia frezowana
kolektor wydechowy wydech 4w1
napinacz łańcucha
oś tylna
cewka zapłonowa Denso
pompa sprzęgła bez pokrywy i klamki
pompa hamulcowa z zaciskiem i przewodami tył
pompa hamulcowa przednia
siedzenie komplet kierowca i pasażer
set pasażera prawy lewy
stopka boczna
lampa tylna + stelaż
reflektor
owiewka czołowa, czacha, czasza z szybą
czacha z postojówką osobno
przełącznik na kierownicy
rama jest bez możliwości rejestracji
wysyłka ok 15zł Link: olx.pl/oferta/CID5-IDcFpNd.html
Honda Transalp XL600V, 1997r, PD10 Witam
Po udanych 3 sezonach sprzedaję moją Hondę Transalp XL600V z 1997 (po lifcie, 2 tarcze hamulcowe z przodu), 79500km przebiegu i rośnie.
Przez 3 lata eksploatacji zrobiłem nią ok. 15k km i motocykl nigdy mnie nie zawiódł.
Na bieżąco serwisowany przez mechanika kochającego Trampki, wszystkie wymiany robione na czas.
Silnik w bardzo dobrym stanie, nie bierze oleju (przez sezon, 6k km dolane 300-400ml), bardzo ekonomiczny, zużycie paliwa ok 5l/100km
(pełna statystyka na http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/66539/page/1)
Motocykl garażowany, bezwypadkowy, bez szlifa, w moim wykonaniu nawet gleby parkingowej nie było. Plastiki całe i nie popękane.
Historia:
201 - pokaż numer telefonu - 2 - 64 700km - zakup motocykla, serwis startowy (oleje, filtry)
201 - pokaż numer telefonu - 9 - 66 400km - wymiana napędu, kompletny DID Japan + zabezpieczenie od Thorgal77
201 - pokaż numer telefonu - 9 - 69 000km - zakup centralnej stopki od Darkojaka
201 - pokaż numer telefonu - 6 - 69 400km - wymiana płynu hamulcowego przód/tył, czyszczenie i odpowietrzenie zacisków
201 - pokaż numer telefonu - 6 - 70 352km - deflektor ADV
201 - pokaż numer telefonu - 3 - 70 352km - klocki przód NISSIN 225NS
201 - pokaż numer telefonu - 8 - 70 352km - serwis wiosna 2015, regulacja zaworów, czyszczenie i synchronizacja gaźników, wymiana oleju MOTUL5100 + filtr, wymiana filtru powietrza, wymiana świec, wymiana płynu chłodzącego
201 - pokaż numer telefonu - 6 - 70 815km - wymiana ślimaka prędkościomierza
201 - pokaż numer telefonu - 2 - 71 508km - wymiana płynu hamulcowego przód/tył, czyszczenie i odpowietrzenie zacisków
201 - pokaż numer telefonu - 7 - 73000km - wymiana dętki przód grubej Vee Rubber 2,75-3,00-21 TR4
201 - pokaż numer telefonu - 0- 76 300km - serwis wiosna 2016, wymiana oleju MOTUL5100 + filtr, wymiana filtru powietrza, wymiana świec, regulacja naciągu łańcucha, uzupełnienie płynów
201 - pokaż numer telefonu - 9 - 78 036km - wymiana linki sprzędła
Jak widać z historii, łańcuch napędowy ma przejechane 13k km i jest w połowie naciągu, klocki hamulcowe Nissin 9k km i jeszcze sezon przelatają.
Zawory nie dawno regulowane (regulacja co 24kkm), ślimak prędkościomierza, który się psuje po 50-70km też wymieniony
Motocykl pod względem wizualnym bardzo zadbany, 95% używany na asfalcie, jazda po mieście i trasa, nie pałowany, nie tyrany po krzakach.
Dodatkowe wyposażenie:
gmole
kufer ze światłem STOP
wysoka szyba
deflektor
centralna stopka
stelaż na kufry boczne
ważne ubezpieczenie do 04.2018r.
ważny przegląd do 04.2018r.
Minusy:
na baku jest ryska, od kupienia i nic się z nią nie dzieje, mi nie przeszkadza (chciałem zrobić zdjęcie ale jej nie widać)
Co trzeba zrobić:
nowego nabywcę na wiosnę oprócz standardowego serwisu czeka wymiana oleju w lagach.
Zachęcam do kontaktu, chętnie udzielę wyczerpujących odpowiedzi na temat motocykla. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgHTbh.html
Seat Cordoba Cupra 2.0 ABF Witam mam do sprzedania Seata cordobe w wersji cupra 2.0 16v o kodzie silnika ABF z przebiegiem 226tys z 97r. Przy nie całych 200tys wymienione sprzęgło a rozrząd przy 190tys. Wymieniona maska z przodu. Zawieszenie ta tehnix gwint niebieski ( dość sztywne ) nie dawno wymieniona linka sprzęgła linki ręcznego lewy zacisk ślimak abs z lewej strony, wymieniona listwa wtryskowa oraz kierownica RAID z zaślepka poduszki dla tego swieci sie kontrolka poduszek. Wiecej informacji udzielę telefonicznie. Do auta posiadam także felgi borbet RSS 17" 8j z oponami i dystansami za dopłata. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgOGhz.html
AUDI BMW PORSCHE Podnośnik szyby Zestaw naprawczy SERWIS W-WA PROFESJONALNA NAPRAWA PODNOŚNIKÓW SZYB SAMOCHODOWYCH
Witam wszystkich zainteresowanych profesjonalną naprawą podnośnika szyb elektrycznych lub manualnych.
Zajmujemy się od wielu lat importem części i naprawą podnośników szyb samochodowych. Posiadamy na stanie całe nowe podnośniki szyb (EUROPEJSKIE ) , zestawy naprawcze podnośników ( produkt przeznaczony dla serwisów) Linki, plastiki, rolki, ślizgi
Naprawiamy każdy rodzaj podnośników szyb linkowych ( oprócz nożycowych ) niezależnie od marki samochodu, również nietypowe nawet kabriolety i coupe 2 drzwi oraz niektóre ciężarowe.
Jako nieliczni w Polsce wymieniamy na nowe większość elementów w podnośniku:
Linki , pancerze linek, ślizgi (plastiki) oraz rolkę ( ślimak ) wszystkie elementy
Większość warsztatów wymienia tylko samą linkę z pozostawiając stare elementy ( PYTAJ przed wymianą )
Można do nas przywieźć / przysłać podnośnik do naprawy lub możemy sami rozbierać drzwi i zrobić wszystko od początku do końca. Decyzja należy od Klienta.
Koszt naprawy jest różny w zależności marki samochodu od wykorzystanych elementów itd. ( prosze pytać )
Z reguły wymieniamy wszystkie elementy podnośnika na nowe zostają tylko oryginalne metalowe szyna która jest niezniszczalna chyba że samochód jest powypadkowy.
Wycenę możemy zrobić telefonicznie lub emailem lub
Prosze dzwonić poniedziałek - piątek 8 – 21 sobota 8 - 18
tel 534 / 405 / 405
Dzwoń i PYTAJ !!!
UWAGA
NIE SPRZEDAJEMY AZJATYCKICH PRODUKTÓW I ELEMENTÓW - ZADNYCH !!!
Wszystko jest produkcji Europejskiej dostępne od ręki
Na zdjęciu są przykładowe elementy podglądowe
Przykładowe Modele
AUDI – A2, A3, A4, A5, A6, A8, TT, Q7|
BMW - E39, E46, E60, E61, E65,E81, E82, E87, E90, E91, X3, X5, M3, M5, serii 1, serii 3, serii 5, serii 7, Cabriolet, Coupe, Compact|
PORSCHE - Cayenne
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdrRaF.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plletscook2011.keep.pl
|
|
|